۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۱۱

با هدف امنیت دانشجویان؛

مانور نیروی انتظامی هر هفته در اطراف دانشگاه شریف برگزار می شود

مانور نیروی انتظامی هر هفته در اطراف دانشگاه شریف برگزار می شود

نخستین مرحله رزمایش نیروی انتظامی با هدف تامین امنیت پایدار محیط پیرامون دانشگاه صنعتی شریف و خوابگاه های این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، به دنبال وقوع ناامنی های اخیر در مناطق پیرامون دانشگاه صنعتی شریف و خوابگاه های این دانشگاه نخستین مرحله از رزمایش نیروی انتظامی روز گذشته با حضور مدیر حراست دانشگاه، مسئول حفاظت فیزیکی دانشگاه، رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان، معاون اطلاعات، معاون تجسس، معاون اجتماعی و پیشگیری و ماموران این کلانتری برگزار شد.

پس از برگزاری مامورهای نیروی انتظامی در خیابان های اطراف دانشگاه از خوابگاه طرشت۲، طرشت۳، احمدی روشن و پژوهشکده علوم و فناوری انرژی بازدید کردند.

با توجه به تعاملات صورت گرفته میان حراست دانشگاه صنعتی شریف و کلانتری ۱۱۸ ستارخان، مقرر شد این مانور به صورت هفتگی بر طبق شرایط موجود برگزار شود. همچنین پرسنل نیروی انتظامی علاوه بر تردد در مسیر خوابگاه، در تمامی ساعات شبانه روز، یک ساعت در میان از خوابگاه های این دانشگاه بازدید می کنند.

استقرار سومین کانکس سیار نیروی انتظامی طی روزهای آینده حوالی دانشگاه و خوابگاه ها از دیگر اقدامات حراست دانشگاه به منظور افزایش امنیت دانشجویان است.

کد خبر 4526885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha